Klacht: Overspannen bezorger

op 09 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmiddag, zaterdag 7 oktober, kregen we een pakketje van een DHL-koerier aangereikt, om het bij de buren af te leveren.
Wij zijn met pensioen, krijgen daardoor nogal eens zo’n verzoek.
Wij zijn geen verlengstuk van bezorgfirma’s, die kunnen terecht bij eigen adressen en we nemen pakketjes voor de buren dan ook niet meer aan.
We hebben goede buren, maar firma’s als de uwe dienen het herbezorgen anders te organiseren.
Bovendien barstte de bezorger flink los in een woordenstrijd, gaf een foute melding aan de buren (bleek later) en rukte heftig aan de bel. Bovendien waren die buren, Hiemstralaan 74, naar alle waarschijnlijkheid thuis.
Zoiets verwachten wij niet van DHL.

De pakketjes voor mensen die niet thuis zijn kunnen bij winkels als boven genoemd gedeponeerd worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:10 geantwoord

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat u geen pakketten meer wenst aan te nemen voor uw buren. Dat is uiteraard heel begrijpelijk en hier bent u natuurlijk ook vrij in. Mocht de bezorger nog een keer aan uw deur staan dan kunt u dit aangeven en zal deze hier waarschijnlijk in het vervolg rekening mee houden.

Een fijne dag verder gewenst!

Janneke
DHL Parcel Webcare