Klacht: overplaatsing dochtertje

op 25 oktober 2011 over Bureau Jeugdzorg in de categorie klachtmelden

mijn ex vriendin was niet meer in staat om voor mijn dochtertje te zorgen,ik ben altijd door haar en jeugdzorg tegengewerkt om een goede omgangsregeling te treffen,na jaren heeft de kinderbescherming geconstateert dat het met mijn dochtertje niet goed ging bij mijn ex,dit was iets wat ik al jaren probeerde duidelijk te maken maar waarin ik nooit geloofd werd .nadat politie en kinderbescherming vaker bij mijn ex over de vloer moesten komen hebben zij contact met mij opgenomen om te kijken of het niet mogelijk was om mijn dochterje op termijn bij mij onder te brengen.
GRAAG ik wil niets liever dan mijn lieve schat weer in mijn armen te kunnen sluiten.een rechterlijke uitspraak zorgde ervoor dat mijn ex opgenomen werd in een opvanghuis waarin oa gekeken werd hoe zij met mijn dochtertje omging.
dit heeft zij niet volgehouden en is bij een vriend ingetrokken met achterlating van mijn dochterje in het opvanghuis.hierna is er een rechterlijke uitspraak geweest dat het contact tussen mij en mijn dochtertje weer langzaam opgebouwd moet worden.ik mijn dochtertje zijn zeer gelukkig met het herstelde contact,wat is nu het probleem,zelf woon ik in het uiterste zuiden van limburg,tot vorige week lag zij in tilburg,nu is er geen plek meer en heeft men haar overgeplaatst richting bergen op zoom,daar moet ze voor onderzoek nog een half jaar blijven en dat terwijl er niets met haar maar met mijn ex iets mis was,(RAAR)nu is het zo dat ik 1 a 2 maal per week naar tilburg reisde om haar even te zien,ook mag ze binnenkort een nachtje bij ons komen slapen,nu ligt ze een eind verder op en begint de afstand een probleem te worden,voor mij reizen de reiskosten gigantisch de pan uit afgezien van het feit dat ik dit ook elke keer via mijn werk moet regelen .ik heb dit aangekaardt bij oa de jeugdvoogd en het meer dan botte antwoord wat ik hierop krijg is dat dit mijn probleem is.ik heb gevraagd voor een overplaatsing naar een centrum dichter bij mij in de buurt maar daar kan of liever daar wil men niet aan beginnen,langzaam word ik hier gek van ,jaren ben ik bezig om mijn dochtertje te zien ,werd nooit geloofd,rechterlijke uitspraken werden niet nagekomen,nu moet het contact hersteld worden gaan ze haar weer verder van mij afplaatsen.
ik ben na al die jaren bang om me te zeer te verzetten tegen de mensen van jeugdzorg om dat ze me dan nog meer gaan tegenwerken en ik mijn dochtertje mischien weer jaren niet te zien krijg. mijn mening is dat in dit hele geval niet het belang van mijn dochtertje maar dat van jeugdzorg vooropgestelt word.

een overplaatsing van mijn dochtertje naar een plek bij mij in de buurt bij voorkeur zuid limburg

Alle klachten die gemeld zijn door wicosemi