Klacht: Overmacht

op 28 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

Ik zou gisteren mijn pakketje ontvangen tussen 15:00 en 18:00 helaas is de mijn pakket gemist en een briefje door de bus gevonden dat mijn pakket vandaag tussen 13;00 en 15:00 bezorgd zou worden. Nu staat er op mijn track en trace de hele dag al tijdelijke overmacht. Ik zit de hele dag thuis en het is inmiddels 4 uur na 15:00 en heb nog steeds geen pakket ontvangen of bericht hiervan behalve ‘tijdelijke overmacht’ kunt u mij even uitleggen wat hier de bedoeling van is want ik ben hier natuurlijk niet blij mee. Deze klanten jij dhl heb ik van meer mensen vernomen en zelf ook eerder gehad. Als er een probleem is prima maar dan verwacht ik wel dat ik hier netjes per mail of telefonisch van op de hoogte wordt gebracht lijkt me wel zo klantvriendelijk.

Graag wil ik weten hoe wat en wanneer mijn ik mijn pakket zal ontvangen.

De link van mijn bestelling :https://tracking.sendcloud.sc/?lang=nl&carrier=dhl&source=NL&destination=NL&code=JVGL0604194100000564&verification=2411GJ&type=parcel

Ik denk dat dit dan mijn ordernummer is: JVGL0604194100000564

Ik hoor graag van u terug,

Mvg,

Diana Alzahar

Info over hoe en wanneer mijn bestelling ECHT wordt bezorgd en wat /waarom er tijdelijke overmacht staat.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 augustus 2017 om 20:14 geantwoord

Hai Diana, dank je wel voor jouw bericht. Je geeft hierin aan dat er tijdelijke overmacht staat. Dit houdt in dat de zending door onvoorziene omstandigheden niet geleverd kon worden. Sorry voor dit ongemak. Ik zie dat de zending inmiddels is aangeboden bij je. Neem gerust contact met ons op als je toch nog andere vragen hebt.

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door DianaAlzahar