Klacht: Overlast scholieren in de winkel!

op 27 juni 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo,
Vanmorgen was ik in de Lidl op Vleuterweide. Helaas was het pauze op de naastgelegen school.
Meestal staat er iemand van het personeel bij de ingang,en mogen er maar een aantal scholieren gelijk de winkel in.Maar vanmorgen kon iedere scholier de winkel in.Wat tot mijn verbazing wel erg rumoerig verliep.
Toen ik in de rij stond te wachten werden de jonge lui ook erg baldadig.
Er werd met zakken nootjes gegooid en onder de schappen geschopt.
Dozen met artikelen werden op een andere plek gezet.En wat ik het ergste vond toen de scholieren haast aan de beurt waren.Werden er grote volle dozen die bij de kassa opgesteld stonden met zakken chips op de lopende band gezet.Met de nodige plastic zakken erbij .Wat ze kochten was niet veel.de cassiere dacht dat de dozen van mij waren,Samen met een oudere meneer hebben wij de spullen weer op zijn plek gezet.Het meisje achter de kassa zei ook dat het steeds erger werd.Maar waarom niet gedoseerd de winkel in.!!!
Het was niet leuk meer,buiten heb ik de jongelui er nog over aan gesproken,want ze hadden er nog zo`n lol over Maar ze kijken je aan met een blik van waar heb je het over.Ik kan heus wel tegen een geintje maar dit vond ik geen geintje meer.
Dit wil ik jullie toch even laten weten,omdat niemand van het personeel (er liepen er genoeg bij te vullen ) er iets aan deed.
Waarom was het eerst wel gedoseerd de winkel in.Graag hoor ik U reactie hierop.
Groet E Sturkenboom.

Zoals ik al hier boven aan gaf.De scholieren per twee de winkel in,als ze betaald hebben de volgende twee.En misschien iemand van het personeel die in de winkel rond loopt .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 27 juni 2019 om 15:58 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]