Klacht: Overeenkomst

Vorig jaar ben ik gebeld door shoppen doe je zo en ben ik telefonisch een overeenkomst met hen aangegaan voor Euro 49,95. Na een mail te hebben ontvangen heb ik binnen een week besloten hier niet mee door te gaan en heb gebeld met de klantenservice en een email gestuurd om dit te annuleren. Dit was binnen de wettelijke termijn. Daarna werd er 49,95 van mijn rekening afgeschreven, weer gebeld, gezegd dat ik binnen de wettelijke termijn geannuleerd had en het geld werd teruggestort. Mail van hen ontvangen dat alles geregeld was en ik geen verplichtingen meer had. In november werd er weer 49,95 van mijn rekening afgeschreven, weer gebeld, hetzelfde verhaal en de mevrouw van de klantenservice zei mij het bedrag zelf te storneren en de bank opdracht te geven de incasseerder te blokkeren, weer een mail ontvangen, geen verplichtingen etc. In januari is mijn computer gecrasht dus mails kwijt. Deze week werd mijn man gebeld door een zeer onbeschofte meneer die vertelde dat ik voor 17.00 uur 195,00 moest overmaken anders zou er een deurwaarder komen. De volgende dag heb ik gebeld met de klantenservice en kreeg de afdeling debiteuren aan de lijn. Weer erg vervelend te woord gestaan, zij zouden brieven en mails via een incassobureau naar mij toegestuurd hebben (nooit iets ontvangen) en mij herhaalde malen gesommeerd hebben dit bedrag te betalen. Na mijn verhaal aangehoord te hebben en ik zelf voorstelde om dan ten lange leste die 49,95 te betalen is hij naar de juridische afdeling gegaan en hij vertelde mij dat als ik voor 17.00 uur 49,95 zou overmaken mijn dossier gesloten zou worden en ik geen verdere vorderingen zou hebben openstaan. Ik heb gezegd dat ik dat zou doen, maar wel onder protest, ik heb van hen tenslotte ook niet ontvangen (geen kortingscode of i.d.) Het is wel raar dat ze niets meer kunnen terugvinden van de mails die ze aan mij gestuurd hebben maar wel brieven/mails van een incassobureau die ik nooit heb ontvangen. Maar ik kon geen kopieën ontvangen want die zou ik via de deurwaarder in mogen zien.

Ik wil mijn 49,95 teruggestort krijgen, ik heb van hen niets mogen ontvangen, zij hebben niets voor mij gedaan en ik heb binnen de wettelijke termijn geannuleerd (binnen 14 dagen).

Alle klachten die gemeld zijn door Carla01051958