Klacht: overdracht van vordering

op 09 oktober 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

enkele maanden geleden surfte ik op Facebook en kwam via een link op de site van lux style gevestigd in Denemarken.
ik surfte er wat rond en sloot het programma af.
enkele weken later ontving ik een product van lux style met een factuur.
ik heb dit terug gestuurd en ontving vanaf toen steeds meer betalingsuitnodigingen die ik op aanraden van de politie negeerde.
nu krijg ik een aanmaning van Direct pay die op zijn beurt Dikaioma heeft ingeschakelt.
wat moet ik hiermee kunt u mij helpen.

Gewenste Oplossing:

als ik niks bestel moet men mij ook niks sturen en zeker geen factuur als ik het product terug stuur.
ook als ik op de site van test aankoop kijk en zie hoe vaak de firma lux style hier voorkomt spreekt dit toch voor zich.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door posito