Klacht: Overdracht van vordering – Luxstyle

op 17 oktober 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aanmaning tot betaling gekregen van Dikaioma, gerechtsdeurwaarder die optreed voor Direct Pay i.v.m Luxstyle.
Bij het ontvangen van mijn eerste pakket heb ik deze teruggestuurd met een aangetekende zending en de melding dat ik niets besteld had. De volgende zendingen heb ik teruggestuurd door aanraden van het postkantoor. Wat moet ik nu doen?

Het houd maar niet op met klachten over Luxstyle.

189,70 euro betalen voor iets dat ik terugstuurde en helemaal niet wil!

Ik ben teneinde raad.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Sofie Geirnaert

Gewenste Oplossing:

Wat zijn de stappen die ik nu kan ondernemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 17 oktober 2016 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sofie Geirnaert