Klacht: Overboekingen Corendon

op 10 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst hotel Areti d.d. 2 oktober 2011in Kreta bleek het hotel ruim overboekt te zijn. Van een volle bus konden slechts ca 10 stellen terecht in dit hotel. De andere vakantiegangers waaronder ook wij werden gedropt in hotel Adonis.
Achteraf blijkt dat Areti stelselmatig was overboekt.

Ook hebben wij de reisleider Patrick alleen de 2e dag (bijeenkomst) gezien.

Gewenste Oplossing:

compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 27 december 2011 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

U heeft te maken gehad met een overboeking van uw hotel, zo geeft u aan. U heeft er voor gekozen om uw klacht via QQLQ te communiceren. Dit is een website van derden en wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud hiervan. Indien men een klacht heeft, dient deze binnen één maand na afloop van de reis naar de touroperator verzonden te worden, waarbij de touroperator van de klacht op de hoogte wordt gesteld. U heeft ons dan ook niet binnen één maand na terugkomst van de klacht op de hoogte gesteld.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nederland1q