Klacht: overboeking

op 09 augustus 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

We hadden in april al geboekt een prachtige camping in Italië, we zouden 16 juli vertrekken smorgens heel vroeg en dan 1 nacht in duitsland overnachten ,(hotel had ik al geboekt) om de volgende dag aan te komen op onze bestemming.
We werden vrijdag rond 17.30 gebeld dat de camping was overboekt, en de vakantie kon niet doorgaan. ze vertelde ook nog dat ze het de hele dag al wist en dat ze ons eigenlijk de volgende morgen pas wilde vertellen, hoe belachelijk is dat. Ze stuurde een alternatief nou dat leek nergens op een appartement met alleen een zwembad en verder niets, terwijl we een camping hadden geboekt met alles erop en eraan. Ze moeten iets gelijkswaardigs of beter aanbieden en dit leek nergens op. Er stond ook in de email van 17.53 uur dat ik moest reageren voor 17.30 uur. ik de spoedlijn gebeld en die konden niks voor mij doen ik moest zelf maar kijken op internet voor iets anders of wachten tot de volgende ochtend , want om 9.00uur begonnen ze weer. maar dan zouden wij al in duitsland zitten pff. uiteindelijk heb ikzelf een andere camping gevonden bij een andere aanbieder. Van sunweb hebben we nooit meer wat gehoord, gewoon schandalig. Enige pluspuntje was dat ik de maandag erna me geld teruggestort kreeg.

Ze hadden ons eerder moeten informeren en samen een oplossing kunnen zoeken, ze hebben ons gewoon niet serieus genomen en ik heb geen verdere hulp gehad, zelf alles opgelost.
Ze hadden daarna ook nog even kunnen bellen hoe het verlopen was en of het goed gekomen was.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

7 maanden geleden - Beste mevrouw Van der Bend, Wat vervelend om te lezen dat dit zo is verlopen. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek uw mail in behandeling te nemen. Binnen 2 weken kunt u een reactie of ontvangstbevestiging van deze afdeling. Ik ga er vanuit u tot dusver voldoende geinformeerd te hebben en ik wens u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 22 augustus 2016 om 14:31 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Van der Bend,

Vandaag heeft u telefonisch contact gehad met mijn collega van de afdeling Customer Support. Naar aanleiding van het contact met mijn collega, sluit ik de klacht op Klacht.nl af.

Ik verwacht u dat voldoende bent geïnformeerd en wens u namens Sunweb een fijne middag!

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door raymond71