Klacht: over het niet melden van telefoontje in hun systeem

op 24 november 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een aantal weken geleden met hun gebeld dat mijn betalingen via de stadsbank oost nederland gaan en dat ze hun betaling wel krijgen maar even geduld moeten hebben.’Gisteren een brief van hun gekregen dat er niet betaald is, wil ze bellen maar op hun brief staat helemaal geen telefoonnummer, dit vindt ik erg vreemd. Via google hun nummer gevonden en daar vertellen ze mij dat ik nooit eerder gebeld heb. Heel raar dat zij dit verteld, gezegd dat iedereen een fout kan maken, antwoord nee hoor wij maken geen fouten. Nu verteld ze mij dat ik een bewijs moet aanleveren dat ik bij de stadsbank oost nederland ben, heel vreemd dat mi dit de vorige keer niet verteld is. Zij willen verder hier ook geen worden over vuilmaken, Dat het telefoonnummer niet in hun brieven staat is een beslissing van hogere hand verteld ze mij , heel vreemd dit nog nooit meegemaakt. Als ze een gerenomeerd bedrijf zouden zijn vermelden ze dit in hun brieven. Doordat hun geen gegevens/telefoon gespreken opslaan ben ik daar de dupe van. Ik ben het hier totaal niet mee eens.

Ik ben tevreden als zij de extra kosten ervan afhalen en de stadsbank oost nederland de kans geven om het te verwerken.
Tevens hun gegevens compleet met telefoonnummer vermelden in hun brieven.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 01 december 2016 om 15:46 geantwoord