Klacht: Over een chauffeur

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger parkeert zijn tnt busje voor ons huis. Hij rijdt over het gras, laat zijn motot draaien en af en toe heeft hij zijn radio hard aan. Wij hebben hem hier over aan gesproken en aangegeven dat de politie bekeurd omdat hij daar, en zeker niwt op het gras, mag staan. Dit hadden we beter niet kunnen doen. Betreffende chauffeur reageerde direct geïrriteerd. Vanaf die dag parkeert hij iedere dag tussen 1730 en 18 uur zijn auto (tnt busje) voor ons huis. Hij gooit met deuren en zijn pakketjes. Hij kijkt irritant naar binnen en blijft ons provoceren. Tot hoever gaat deze last post. Hij kan zijn auto 20 meter verder zetten dan heeft niemand er last van. Of hij nu pakjes heeft of niet hij zet gewoon zijn auto voor ons huis. Soms kunnen wij onze eigen parkeerplaats niet in of uit. Wij maken geen probleem over 5 minuten maar wel over een half uur. Hij blijft provoceren.

Het gaat om de Rubenslaan 5 te Vleuten. Meerdere malen hebben wij deze klacht doorgegeven.
Als de chauffeur 20 meter verder parkeert op het lange rechte stuk is iedereen te vreden. Ook de bus dienst die veel last heeft van zijn parkeer gedrag. Verder zijn wij niet de enige die ons storen aan zijn provocerende gedrag.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Klaasen, Uit uw e-mail begrijp ik dat u overlast hebt ondervonden door een bezorger van TNT. Ik kan me voorstellen dat u hierover ontstemd bent, en ik wil u dan ook graag doorverwijzen naar TNT voor uw klacht. Mocht het toch gaan om een bezorger van PostNL, dan zou ik graag van u het kenteken willen ontvangen, zodat ik dit voor u kan melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Klaasen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ernie klaasen

3 maanden geleden - Dank voor u mail. Hij staat iedere dag van 18.30 tot 19.00 uur voor de deur. Ik zal zijn kenteken de volgende keer opnemen. Wij hebben ook gebeld en hij staat nu aan de overkant bij de buren. Wij hebben nu geen last meer los van het feit dat hij zichtbaar geïrriteerd is. Wij hopen dat hij, net als de afgelopen 2 weken, niet meer parkeert op onze stoep. Het uitzicht belemmert, lawaai maakt en uitdaagd

Heeft op 17 juli 2017 om 11:43 geantwoord

Geachte heer Klaasen,

Bedankt voor uw uitleg. Goed om te horen dat u inmiddels heeft gebeld en ik hoop dat hij nu niet meer op uw stoep zal parkeren en zich correct zal gedragen. Mocht het toch nog gebeuren noteer dan inderdaad het kenteken.

Alle klachten die gemeld zijn door Ernie klaasen