Klacht: over de bezorger

op 21 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

de bezorger legt pakjes voor de deur belt aan en loopt weg
daar heb ik hem al vaker op getrappeerd
zelfs al in over aan gesproken en vandaag weer het zelfde liedje
dit kan toch niet het was een pakket wat vooruit is betaald

als hij zijn werk uitvoert waar hij voor betaald word

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht romano garritsen

3 maanden geleden - die persoon moed aangesproken worden of een andere bezorger nemen aan jullie de keus

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Garritsen, Uit uw bericht begrijp ik dat uw bezorger regelmatig zendingen onbeheerd achter laat. Dit is zeker niet de bedoeling. Zou ik van u een track en trace code mogen ontvangen waarmee dit gebeurd is? Dan zorg ik ervoor dat de bezorger hierop wordt aangesproken. Dit moet natuurlijk snel opgelost worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Garritsen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:14 geantwoord

Geachte heer Garritsen,

Alle klachten die gemeld zijn door romano garritsen