Klacht: OV dagkaart onterecht ongeldig verklaard door chauffeur

op 05 oktober 2017 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week reisde ik met een OV kaart van Primera. Dit ging overal goed behalve bij Veolia. Ik heb de kaart aan de chauffeur laten zien, maar hij was onverbiddelijk. Ik was verplicht acht euro te betalen. Op de terugreis gaf een andere chauffeur aan dat de kaart wel geldig was. Hij gaf het advies om mijn geld terug te vragen. Ik kan echter alleen via een duur 0900 nummer contact maken. Alle andere opties werken niet. Op deze manier kost het meer dan het oplevert, terwijl de fout bij Veolia ligt.

Gewenste Oplossing:

Pas zodra ik acht euro terug heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gollandets