Klacht: geen ontvangen van bestelling

op 16 mei 2018 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

50 minuten geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

17 minuten geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 23 mei 2018 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Bleeckx,
Het spijt ons te vernemen dat uw product nog niet geleverd werd.
Wij hebben het even voor u nagekeken en merkten dat wij op 1705 een mail naar u gestuurd hebben om u te laten weten dat er vertraging is. Uw bestelling zal in de loop van deze week klaargemaakt worden voor verzending, en op dat moment zal u ook de track trace code ontvangen waarmee u dan ten allen tijde uw zending kan opvolgen.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Bleeckx