Klacht: Ouder van nu pas Betaald maar niet gekregen

op 15 december 2017 over Sanoma in de categorie Media

Via site pas op 24-11 aangevraagd om nog voor de feestdagen te profiteren van korting, direct via iDeal afgeschreven. Geen bevestigingsmail ontvangen. Op 28-11 gebeld; zou geregeld worden. Ene week later nogmaals gebeld; zou geregeld worden. Daarna op 8-12 voor de derde keer gebeld; mevrouw vroeg screenshot en stuurde ene tijdschrift als compensatie. Vandaag op 15-12 nog niets gehoor. Via de chat gevraagd waar ik mijn klacht in kon dienen; dara kreeg ik gene antwoord op. Medewerker vroeg of ik de pas wilde annuleren, ben wel klaar met de tijd die ik hieraan besteed heb dus gaf aan dat ik dat wilde. Om mijn geld snel terug te krijgen kreeg ik het advies het bedrag te storneren. Ara dat kan helemaal niet bij een iDeal betaling. Hoop nu dat ik mijn geld terug krijg maar vind de hele gang van zaken belachelijk!

Als ik mijn geld terug heb en een excuus van Sanoma (het liefst had ik natuurlijk de pas tijdig gehad, heb veel korting misgelopen met sintinkopen)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hajuf