Klacht: Oude Netlog account verwijderen

op 24 december 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Op mijn dertiende heb ik een netlog account aangemaakt (blijkbaar), als mensen me nu googelen is dat account nog steeds zichtbaar. Mijn dertien-jarige zelf was nogal emo en ik schaam me kapot voor de quotes en de foto die aan het profiel gekoppeld zijn. Ik zou dus graag zien dat dit account verwijderd wordt. Het account waar het om gaat is bliingqgirl

wanneer het account verwijderd wordt

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 26 december 2017 om 10:26 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account zonet verwijderd uit onze directory.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com. Prettig eindejaar!

Alle klachten die gemeld zijn door lara-sijnesael