Klacht: Oude mensen treiteren!!

op 28 september 2017 over ING in de categorie Banken

Dit doe ik voor mijn moeder van 85 jaar die al 2 maanden of zo bezig is om haar toegangscode voor haar saldolijn te krijgen, elke dag bellen naar de klantenservice en er werd haar beloofd dat ze gisteren haar toegangscode zou krijgen en wat kwam er!! een brief dat haar rekening geblokkeerd is, de een of ander persoon in Weesp had haar gegevens voor internet bankieren, dat kan zij helemaal Niet maar er werd gezegd dat dat nu weg is voor de ????? keer..ik zit met een moeder die erom zit te huilen! Bedankt Ing bank. wat een leugenachtige klantenservice! Mijn moeder is gehandicapt en kan niet lopen,toch werd er gezegd en hij bleef dat volhouden dat mijn moeder zelf moest komen, dat jochie in Weesp!

compensatie voor alle ellende en bellen..

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 september 2017 om 22:49 geantwoord

Hoi Diana,

Wat fijn dat je contact opneemt namens je moeder. Ze zal je hulp in deze situatie ongetwijfeld waarderen!

Ondanks dat het fijn is dat je de zaken voor je moeder wil regelen, mogen we bepaalde zaken alleen op expliciet verzoek van je moeder zelf regelen. Daarom zal mijn collega hebben gevraagd of je moeder zelf langs kon komen. Mijn collega was ongetwijfeld niet op de hoogte van je moeders situatie, excuses wanneer dit verkeerd is overgekomen.

In de brief geven we aan dat de toegang tot de saldolijn is geblokkeerd. Haar rekening is gelukkig nog gewoon te gebruiken.

Vermoedelijk heeft een van jullie geprobeerd in te loggen, terwijl er nog een nieuwe code onderweg was. Omdat er dan een andere code ingevoerd is dan die we hebben toegezonden, blokkeren we de saldolijn.

Nu er wederom een nieuwe code onderweg is, wil ik jullie op het hart drukken de saldolijn even niet te bellen totdat de nieuwe code in huis is. Jullie moeten de nieuwe code dan direct kunnen gebruiken zodra deze binnen is!

Vriendelijke groet,

Ronnie
ING Webcare

Heeft op 29 september 2017 om 10:30 geantwoord

U zegt dat mijn moeder die saldolijn heeft gebeld maar dat is beslist Niet zo, het enige wat ze belt dat is de klantenservice, kunt U nakijken welk nummer er belt naar die saldolijn? mijn moeder wil weg bij jullie...ik ben haar oudste dochter en haar mantelzorger/ster//er klopt iets totaal niet, Vriendelijk Bedankt..

Alle klachten die gemeld zijn door Diana. B.