Klacht: oude koelkast is niet meegenomen,ondanks dat ervoor is betaald

op 29 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag nieuwe koelkast bezorgt gekregen van de media markt,bezorgt door postnl extra@home.De nieuwe is goed.Maar de oude zoude meenemen.Maar dat hebben ze niet gedaan omdat de koelkast aan de binnenkant niet helemaal
droog was.Wij hadden hem handdoekdroog gemaakt.Maar enigzins vochtig blijft het altijd.Het water liep er niet druipend uit.Ik begrijp dat ze nog meer spullen vervoeren en dat dat droog moeten blijven.Het vocht wat er nog inzat was echt minimaal.De nieuwe koelkast via de achterkant binnen brengen in het huis,want dan loop je zo de keuken in,dat was eigenlijk ook al teveel gevraagd.Nu moest hij door een smalle gang.Maar goed,hier gaat het niet over.Ik heb wel 14,95 extra service betaald voor het meenemen van de oude koelkast.En dat is via de webshop van mediamarkt vooraf betaald.En op de dag van bezorging zegt de chauffeur:die gaan we niet meenemen.Dus 14,95 voor niets betaald.We hebben ook telefonisch een klacht ingediend bij media markt,en bij postnl extra@home,maar daar kwam uit dat de chauffeur bepaald wat die meeneemt.Ook al is er voor betaald.

Of de oude koelkast alsnog ophalen.Of het teveel betaalde geld terug.Maar het liefst de oude koelkast weg,want dat was eigenlijk de afspraak.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 juni 2016 om 09:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Bucker,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een klacht heeft aangaande de bezorging van een zending door Extra@Home. Ik vind het spijtig te horen dat de bezorging van uw zending niet naar behoren is verlopen.

Helaas kan ik u niet van dienst zijn, omdat de bezorging van uw zending door onze vrachtdienst Extra@Home is uitgevoerd. Ik wil u daarom doorverwijzen naar de Klantenservice van Extra@Home. U kunt contact opnemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764 op werkdagen tussen 08.00-20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-16.00 uur.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 01 juli 2016 om 05:00 geantwoord

We hadden al contact opgenomen.
Die dame zij dat de chauffeur het voor het zeggen had.
De koel kast is ondertussen door een ander bedrijf meegenomen.
Die wilde hem graag hebben.
Het zou netjes van mediamarkt zijn als ze het teveel betaalde bedrag alsnog terug gaven.
Want daar hebben ze geen recht op.
Waar het om ging hebben ze niet gedaan

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Bucker