Klacht: Oude klacht heropenen

op 11 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Belofte bezorgen pakket wederom niet nagekomen

Op 7 september 2018 had ik een klacht ingediend over het niet bezorgen van een pakket waar ik nu al een week op zit te wachten , schandalig . Uit onmacht maar een DHLparcelshop aangewezen om dan daar mijn pakket maat te bezorgen , eindelijk het pakket zou daar tussen 8 en 14 uur geleverd worden . Maar helaas het is nu 17 uur en nog geen pakket . Over vorige bezorgmomenten klopt de status ook niet , Een en al leugen . Ik ben het moe met de leugens van DHL . Uit wanhoop en woede ga ik het programma RADAR maar eens informeren. Mijn vertrouwen in DHL is helemaal weg .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 september 2018 om 18:16 geantwoord

Beste heer van Veen,

Volgens mijn gegevens is het pakket maandag 10 september rond 15:15 uur afgeleverd op het ServicePoint op de Van Nijvenheimstraat 50. Hier ligt het momenteel voor u klaar. De bezorger heeft waarschijnlijk vertraging opgelopen onderweg. Om het pakket af te halen kunt u wel gevraagd worden om een legitimatie.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht wimvanveen

2 maanden geleden - Het is nu 12 september 2018 , week na indienen klacht , nog steeds geen pakketje mogen ontvangen . Er zijn geen redenen dat bezorging geweigerd is . Ben er helemaal klaar mee met DHL .

Alle klachten die gemeld zijn door wimvanveen