Klacht: Douchecabine zou binnen 2 a 3 dagen geleverd worden

op 14 augustus 2019 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Een douchecabine besteld. Werd beloofd binnen 2 a 3 werkdagen geleverd te worden. Wachten nu al 20 dagen, moet die douchecabine uit China komen of zo of moet hij nog gemaakt worden??? Als we contact opnemen met jullie wordt er elke keer gezegd: u moet nog even geduld hebben. Eerste contact 15 dagen geleden werd er gezegd vrachtwagen is nog niet vol, moeten wachten totdat hij vol is. Zeg dan niet op de website 2 a 3 dagen. Dit is pure misleiding!!! Geduld is nu op. Wat een k bedrijf zeg.

Ze kunnen hem leveren met een korting van 25 euro anders wordt hij geweigerd aan de deur en zal social media inlichten wat voor k bedrijf het is.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 14 augustus 2019 om 10:43 geantwoord

Heeft op 14 augustus 2019 om 11:48 geantwoord

Akkoord gaan met de oplossing?? Welke oplossing?? Ze melden me al 3 weken dat de levering onderweg is en dat ik geduld moet hebben. Wat blijkt: artikel is al 3 weken uitverkocht. Gevraagd om een oplossing: andere douchecabine voor as weekend. Konden ze niet garanderen. Helaas kunnen ze niets garanderen blijkt wel weer. Ik wil niets meer met Otto te maken hebben. Gevraagd bestelling te annuleren en account te verwijderen en ook aangegeven dat het een kut bedrijf is. En dat ze een voorbeeld kunnen nemen aan Bol.com en Coolblue. Dat zijn nou eens bedrijven die hun woord na komen en je niet misleiden of gevraagd geduld te hebben en dat de vrachtwagen onderweg is terwijl het product uitverkocht is. Ik bestel nooit meer bij Otto en zal ook iedereen laten weten dat ze daar weg moeten blijven. Waardeloos bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjonneke68