Klacht: OTTO reageert op geen enkel vorm van contact

op 31 januari 2011 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij OTTO een wandmeubel ‘Home Affaire’ besteld. Na controle van de inhoud bleek een onderdeeltje te ontbreken waardoor het meubel niet gemonteerd kan worden. Conform de aanwijzingen in de bijgevoegde montage-handleiding, heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van OTTO. Deze vertelde mij dat het ontbrekende onderdeeltje zou worden opgestuurd. Na 2 weken en diverse e-mailtjes gestuurd te hebben, heb ik nog steeds niets van OTTO vernomen.

Gewenste oplossing

Het onbrekende onderdeeltje per omgaande opsturen.

Bericht van g.huizen

10 jaren geleden - Ik heb het zelfde meubel vorig jaar februari besteld. Omdat ik na 9 maanden nog steeds het ontbrekende deurtje niet had ontvangen heb ik de zaak retour laten nemen. Alleen, van de aanbetaling heb ik slechts een deel retour gehad. Ik moet nog steeds 95 euro van Otto ontvangen. En dit na bijna een jaar ellende....

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 03 september 2015 om 07:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van der Galien