Klacht: Organisatie houdt zich niet aan de afspraak

op 21 juli 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Wij zouden op grond van deze betaling recht moeten hebben op het boeken van een vakantie bij een van de aangesloten reisorganisaties. Toen wij echter contact opnamen met een reisbureau, kregen wij te horen dat men ons hierover niet te woord mochten staan omdat er administratieve problemen met uw organisatie zouden zijn. Daarop werden we terugverwezen naar Travel Club Express en werd de verbinding verbroken.

Ook blijkt er opeens sprake te zijn van een borgsom van 2000 euro, die vooruit door ons zou moeten worden betaald en die wij op de vakantiebestemming terug zouden moeten krijgen. Dit bevreemdt ons zeer, op de eerste plaats omdat hiervan eerder nooit sprake is geweest, maar daarnaast ook omdat dit een hoogst ongebruikelijke werkwijze is. Tijdens ons daarop volgende telefonisch contact met Travel Club Express kregen wij een aanbod voor een reis naar Toscane. De details zouden ons toegestuurd worden, zodat we die nader konden bekijken en het aanbod konden overwegen. We hebben echter nooit meer iets gehoord.

Al met al hebben wij het vertrouwen in Travel Club Express verloren. Kennelijk zijn we niet de enigen, gezien de berichtgeving op internet, onder meer via de website van het televisieprogramma Radar. Wij zien af van verdere samenwerking en verzoeken om het reeds betaalde bedrag aan ons terug te boeken.

Als de organisatie de gemaakte afspraken nakomen. Als het oplichters blijken te zijn dan, willen we onze betaling terug. Ze moeten stoppen slachtoffers te maken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 21 juli 2017 om 08:45 geantwoord

Geachte mevrouw Amig,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u opgenomen.
We hebben u het een en ander uitgelegd en afgesproken dat u een mail naar ons stuurt met alle vragen waar u mee zit. Dit is inmiddels gebeurd.

Wij hopen dat we de onzekerheid hebben kunnen wegnemen en bieden onze oprechte excuses aan voor alle ongemakken wat u heeft ondervonden.

Joyce

Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door Zakina