Klacht: Order STS1001563227 uitgesteld

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

het pakket bevat een boek dat volgens omschrijving door de brieven bus past. op 20 januari besteld. op de track and trace word verklaart dat de Bezorging is uitgesteld, zonder verdere uitleg of nieuwe lever datum.

wanneer het pakket zo spoedig mogelijk word geleverd, het liefst nog voor woensdag.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 februari 2018 om 12:16 geantwoord

Geachte heer Meijering,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakketje nog niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Op de door u opgegeven code kan ik spijtig genoeg niks vinden. Codes die wij kunnen tracken beginnen vaak met 3S. Omdat het al een tijd duurt, raad ik aan contact op te nemen met de afzender. Omdat dit de partij is waarmee wij een overeenkomst hebben kan deze zo mogelijk een onderzoek starten om het pakket op zijn weg te helpen en zorgen voor een passende oplossing. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. W. Meijering