Klacht: order 8100829

op 06 oktober 2017 over Mr. Ticket in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had kaartjes voor spoorwegmuseum aangevraagd zijn niet ontvangen, daarnaast is er wel 24 euro ingehouden.
Uw instantie gaat er niet vanuit dat er meer mensen ondersteuning geven bij beperkte medemensen ! uw heeft uw regels!! ik ben voor mijn broer afhankelijk van andere mensen. Door uw instantie wordt aangehouden aan uw regels!! niet aan beperkte medemensen.

Gewenste Oplossing:

ik wil de de 24 euro terug,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mr. Ticket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mr. Ticket nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Mr. Ticket

3 dagen geleden - Klant beantwoord en zij heeft het bedrag weer retour ontvangen op haar bankrekening.

Alle klachten die gemeld zijn door G.A.zorg M 1944