Klacht: Oral B tandenstokers uit de handel gehaald…

op 11 oktober 2011 over Oral B in de categorie Mondverzorging

sedert langere tijd gebruik(te) ook ik Oral B tandenstokers. In tegenstelling tot andere merken (splinterstaven, breekboomstammen en andere rommel) was ik wel tevreden over de stokers van Oral B.

Wat kun je nog beter doen dan rechtstreeks contact opnemen met Procter & Gamble, de fabrikant van Oral B. Hun reactie staat haaks op de inzendingen op dit forum. Lees maar.

***************

Geachte heer Hoogendoorn,

Hiermee danken wij voor uw e-mail betreffende de verkrijgbaarheid van ons product Oral-B tandenstokers.

Helaas moeten wij u meedelen dat wij dit product niet meer in Nederland leveren. De vraag hiernaar was dermate klein dat het voor ons niet langer rendabel was dit te blijven voeren.
Momenteel brengen wij in Nederland geen alternatief op de markt.

Wij willen u erop wijzen dat producten die niet verkrijgbaar zijn in Nederland soms wel via buitenlandse internetwinkels te bestellen zijn. Let u er dan wel op dat dit gerenommeerde webshops zijn.

In het vertrouwen u met deze inlichtingen van dienst te zijn geweest, verblijven wij, met vriendelijke groeten,

PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV

Consumenten Service

***************

Gewoon de Oral B tandenstokers weer op de markt brengen. Zelfs mijn mondhygiëniste is verbolgen over het feit dat Procter & Gamble de stokers uit de handel heeft genomen. Need I say more?

Alle klachten die gemeld zijn door Niek Hoogendoorn