Klacht: Opzoeken track en trace nummer

op 13 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 12-06 heb ik een twee pakketjes verstuurd.Echter sinds deze week blijkt dat een van die pakketjes niet aangekomen is. Van het pakket welke wel aangekomen is, heb ik een bonnetje met track en trace nummer van het pakket wat kwijt is helaas niet. Ik kan duidelijk aangeven 12-06 en hoe laat 17:41 het pakket verstuurd is vanaf welke plaats en naar welk bedrijf. Echter ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en blijkbaar is men niet zo klantvriendelijk om mee te denken. Wat een bonnetje kwijt raken al tot gevolgen kan hebben.

Ik zou het enorm waarderen wanneer men in het systeem het track en trace nummer voor me op kan zoeken zodat ik het pakketje kan traceren.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Amanie