Klacht: Opzetborstel kapot in mond en opzetborstel trilt heel erg

op 22 juli 2016 over Oral B in de categorie Mondverzorging

Goedendag, ik heb 2 klachten over de opzetborstels. 1 opzetborstel trilt de laatste tijd heel erg. Normaal als je een opzetborstel op de body plaatst en je zet deze aan dan beweegt alleen het borsteltje, maar in dit geval beweegt de hele borstel erg krachtig. Dat maakt het eng om hiermee de tanden te poetsen. Dus heb ik het ook niet meer gebruikt.
Klacht 2: mijn zus vertelde oo dezelfde dag dat haar tandenborstel in haar mond brak. Het borsteltje liet helemaal los. Dat was precies op dezelfde dag. Zjj mocht van geluk spreken dat het ijzeren pinnetje haar mond of tanden niet heeft beschadigd. Ik vind dit dus ook echt geen kwaliteit van Oral B. Nooit eerder klachten gehad, maar dit vind ik echt niet kunnen.

Het zou fijn zijn als ik nieuwe opzetborstels krijg ter compensatie van de klachten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oral B

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oral B nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Siham Haouriqui