Klacht: Opzegtermijn KPN BAckup Online

op 27 januari 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 02 februari 2011 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Droogers,

Naar aanleiding van uw melding op deze website, heb ik uw probleem in onderzoek genomen. Op dit moment wordt het contract voor backup - online standaard met een jaar verlengd en heeft u een opzegtermijn van 3 maanden. Uw signalering hierover zal ik aan de juiste afdeling doen toekomen.

Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Allart
KPN Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door pdroogers