Klacht: Opzegtermijn klopt niet en belstatus buiten de bundel schikbarend

op 01 november 2011 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Omdat mijn man miv 24 september over wilde stappen van Ben naar Vodafone heeft hij door vodafone zijn Ben abonnement laten opzeggen. Ben heeft een opzegtermijn van een maand, dus dit zou dan 24 oktober zijn. Ben heeft blijkbaar heel moeilijk gedaan door allerlei smoesje te verzinnen. Telefoonnummer klopt niet en zou nog meer dingen. Inmiddels is de maand opzegtermijn verstreken en wordt het nu 24 november.Zo kan ik ook promoten met een maand opzegtermijn. En ik maak om de paar dagen een printscreen van zijn belstatus bij Ben. Je wil niet weten hoeveel mijn man al buiten de bundel is, terwijl hij dit weet en af en toe een sms stuurt. Iedere dag komt er 4 euro bij. De belkosten buiten de bundel zijn schikbarend bij Ben. Ben blij dat we bijna van Ben af zijn. Inmiddels wil ik zelf ook over naar Vodafone. Ik zie het lijk nu al drijven.

Eerlijkheid duurt het langst. Ze moeten zich houden aan een maand opzegtermijn en niet allerlei smoesjes verzinnen. Buiten de bundel eerlijk zijn en zomaar belminuten verhogen. 4 euro per dag voor een sms is schandalig.

Alle klachten die gemeld zijn door de Reuver