Klacht: opzegtermijn is maand en nu opeens jaar

op 13 april 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij hebben onze contract opgezegd bij Belcentrale.Volgens voorwaarden kan dit per maand.En zij zeggen dat we een jaar moeten blijven betalen.Ze blijven betalingsherinneringen sturen.

Dat ze doen wat in hun voorwaarden staat en ons serieus nemen als we opzeggen.En niet doorgaan met herinneringen te sturen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

3 maanden geleden - Beste heer/mevrouw van Hemert, Wat jammer dat u een klacht heeft over Belcentrale. We zullen spoedig contact met u opnemen om uw klacht te bespreken en streven naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

Bericht van Belcentrale

3 maanden geleden - Geachte heer Hemert, Dank voor uw tijd zojuist aan de telefoon. Zoals besproken zal ik u vanmiddag een (hopelijk) passende oplossing bieden. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

Reactie van de melder van de klacht Hemert-345

3 maanden geleden - Wat een slechte oplossing.Weer een betalingsherinnering.Niet zoals beloofd, zorgen voor tevreden klanten.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 26 april 2017 om 11:46 geantwoord

Beste heer van Hemert,

Excuses, deze herinnering had inderdaad niet uw kant op moeten komen. Inmiddels heb ik u per email een voorstel gedaan tot oplossing van uw klacht. Ik hoop van harte dat u tevreden bent met de geboden oplossing en we dit dossier kunnen sluiten.

Graag verneem ik daarom uw reactie op mijn email.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale