Klacht: opzeging canaaldigitaal

op 27 september 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

opzeging van canaaldigitaal vorig jaar noverber op gezegd en nog steeds iedere mand geld van mijn rekening afschtijve al een paar keer gebeld half uur wachten voor dat je iemand aan de lijn hebt en nog niet luisteren

Gewenste oplossing

me geld terug

Bericht van Canaldigitaal

7 jaren geleden - We vinden het spijtig u mede te delen dat uw opzegging helaas ons nooit heeft bereikt. Om uw wijziging door te laten voeren adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900-9323. U kunt vervolgens in het telefoonmenu via optie 9 doorverbonden worden met de afdeling Abonnementswijzigingen. Hiermee is de verplichting via een aangetekende brief uw abonnement te wijzigen, komen te vervallen. Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door jacqueline