Klacht: Opzegging zes weken voor betaalmoment of ingangsdatum abonnement

op 10 oktober 2011 over Sanoma in de categorie Media

Wij namen een kennismakingsabbonnement op de Nouveau. In de welkomstbrief staat uitdrukkelijk vermeld dat het blad vanaf 21 december zal worden ontvangen.In de voorwaarden staat dat er 6 weken voor afloop van de periode waarvoor betaald is moet worden opgezegd. Op 11 oktober per telefoon getracht het abonnement te beeindigen maar wat blijkt…..de betaling is verwerkt op 15 november. Dus hadden wij op moeten zeggen voor de 15e november en niet voor 21 december.

Onmiddleijke opzegging.

Bericht van Sanoma

6 jaren geleden - Het spijt ons te horen dat u een klacht heeft over uw abonnement Nouveau. Inmiddels heeft de klantenservice via mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht zilvergrijs

6 jaren geleden - Inmiddels reactie gehad van Sanoma. Het abonnement stopt per 31 december.

Sanoma

Heeft op 20 oktober 2014 om 12:49 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Volgens onze gegevens is uw klacht reeds opgelost maar wordt deze nog niet als dusdanig vermeld. Bij deze sluiten wij uw klacht daarom af.
Mocht u onverhoopt toch niet of niet voldoende zijn geholpen kunt u uw vraag of probleem met uw adresgegevens alsnog doorgeven aan webcare.nl@sanoma.com.

Webcare Team Sanoma

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zilvergrijs