Klacht: Opzegging resulteert in afpersing en chantage door Belcentrale

op 21 juni 2016 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Bij het opzeggen van het abonnement kaapt Belcentrale de telefoonnummers en gebruiken ze onrechtmatige praktijken om abonnementsgeld te krijgen. Juridische stappen lijken noodzakelijk.

Er zijn veel klachten te vinden op het internet over een misleidende e-mail over het verlengen van het contract die dit o.a. veroorzaakt.

Het normaal kunnen opzeggen van het abonnement zonder extra hoge kosten en excuses voor het gedrag dat ze vertonen!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Belcentrale

11 maanden geleden - Goedemorgen, Ik kijk graag of ik uw klacht kan oplossen. Zou u mij uw klant- of telefoonnummer willen sturen? Met vriendelijke groet!

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 15 november 2016 om 12:29 geantwoord

Beste Jordy,

Een behoorlijke tijd geleden heeft u een klacht over Belcentrale geplaatst op deze website. We hebben u gevraagd een referentie/ klantnummer toe te voegen omdat wij de klacht graag met u in behandeling nemen en op zoek gaan naar een oplossing.
Daar wij geen reactie van u hebben mogen ontvangen zullen wij de klacht nu sluiten tot nader bericht.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale