Klacht: Opzegging premium account

op 15 juni 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb gisteren een premium account aangemaakt, in het begin werkte het account gewoon naar wens, maar een paar uur later kon ik plots niet meer inloggen. Zelfs via een andere computer of via mijn telefoon lukt het niet om in te loggen, hij geeft niet aan dat het wachtwoord verkeerd is maar het lijkt wel of ik automatisch weer wordt uitgelogd.

Nu heb ik een klacht ingediend via het contactformulier op de website, en als reactie krijg ik terug dat ik gewoon zou moeten kunnen inloggen, ‘Want kijk! Wij hebben even op je profiel ingelogd en als test op een woning gereageerd, met daarbij een screenshot van het bewijs,’ Lijkt me een hele vreemde manier van helpen!?

En geholpen ben ik nog niet, want nu heb ik na deze reactie nog eens proberen in te loggen, maar weer lukt het niet. Nu zit het zo dat je het premium account alleen stop kan zetten via de site op je eigen profiel, zodra je dus ingelogd bent… dat gaat dus moeilijk.

Als ik mijn premium account kan opzeggen en mijn geld terug krijg, aangezien de dienst niet voldoet.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 11 juli 2016 om 10:39 geantwoord

Geachte mevrouw Kurz,

Naar aanleiding van uw klacht stuur ik nog dit bericht. We hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen en uitgelegd waarom u problemen ondervond bij het inloggen op uw account. Aangezien we van mening zijn dat we u voldoende hebben geïnformeerd sluiten we deze klacht.

Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa-3