Klacht: opzegging onmogelijk

op 20 december 2016 over mttm in de categorie Telecomwinkels

we wilden graag stoppen met onze 088-nummers en deze overzetten naar een andere provider. Reden: de vele spookfacturen van MTTM en de slechte bereikbaarheid. Echter, zij blijven aanmaningen sturen en beweren nu zelfs – aan KPN die de 088-nummers wil overnemen – dat wij tot 2019 een contract hebben. Dit staat nergens in het contract dat wij destijds (in 2010) met Teledeals hebben afgesloten

Als MTTM keurig meewerkt aan onze overstap naar KPN, de nummers vrijgeeft. Niet schermt met niet-bestaande afspraken, geen spookfacturen meer stuurt en andere ondernemers ook met rust laat.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat mttm een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mttm

Heeft op 10 mei 2017 om 10:49 geantwoord

Beste meneer Schouten,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik kan zien dat uw klacht al een tijd geleden is opgelost (januari jongstleden). Graag verneem ik van u of dit naar wens is geweest en of ik nog wat voor u kan betekenen. Nogmaals onze excuses en ik hoop dat u goed geholpen bent.

Hartelijke groet,
Fleur Meesters
MTTM

Heeft op 11 mei 2017 om 15:22 geantwoord

MTTM heeft aangegeven dat de klacht is opgelost. Dat is echter helemaal niet het geval. Bovendien is er geen oplossing geboden. Onze teleurstelling in dit bedrijf is onverminderd groot.

Alle klachten die gemeld zijn door RHWSchouten