Klacht: Opzegging is niet goed behandeld!

op 27 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb per 30 mei opgezegd en deze opzegging is niet goed behandeld. Ik stap over naar online per 30 juni en ontvang nu gewoon alsnog kosten voor de maand juli van Ziggo, á 44,50. Dit terwijl Ziggo mij al meerdere malen gebeld heeft en we de opzegging hebben besproken.

Vandaag belde ik met de klantenservice en ben van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst een medewerker van facturen, daarna opzeggingen en tot slot de administratie. Bij de administratie trof ik een zéér onbeschofte medewerkster die volgens mij alleen maar OKE zei en verder niets. Het probleem wordt niet erkend niemand zegt dat Ziggo een fout heeft gemaakt en daardoor nu ná de opzegging weer geld is geincasseerd. Nadat ik na een 40 minuten bellen met verschillende afdelingen uitsluitsel kreeg dat er iets fout is gegaan en dat het bedrag gecrediteerd zou worden wil ik diegene nog een fijne dag wensen maar die hing al meteen op. Zéér onprofessioneel en klantonvriendelijke behandeling, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als Ziggo haar klanten op deze manier wil behandelen mogen zij het zelf weten maar dit is te zot voor woorden. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik weg ben bij Ziggo want zie hoe er met klanten wordt omgegaan. Erg jammer want ik ben nu al 6 jaar klant geweest.

Het geïncasseerd bedrag van 44,50 z.s.m. terug en ik wil graag weten hoe het komt dat als ik of mijn nieuwe provider per 30 mei op heeft gezegd en ik hiervan van zowel ziggo als online een bevestiging heb gehad nog steeds geld wordt afgeschreven voor een nieuwe maand.

Ik wil ook graag dat Ziggo iets doet aan de medewerkster van de afdeling Administratie die communicatieve vaardigheden mist en niet wil erkennen dat Ziggo fout is geweest en na een lang verhaal pas aangeeft dat er iets fout is gegaan. Een zeer onvriendelijk iemand die enkel antwoorden geeft met \"oké en ja\". Hoe komt zo iemand op een afdeling terecht waar communicatie van essentieel belang is? En het ergste is dat deze medewerkster niet eens gedag wil zeggen en ophangt terwijl ik nog aan het praten ben, dit is echt heel en heel erg slecht.

Alle klachten die gemeld zijn door Alper Biyik