Klacht: Opzegging contract

op 19 juli 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Ik heb al jaren een doorlopend contract bij belcentrale. Nu wil ik opzeggen maar jet blijkt dat belcentrale eenzijdig de regels heeft verandert en blijkt dat ik een contract heb tot september 2017.
Dit schijnt via een mail te zijn aangekondigd met de mogelijkheid om binnen één maand te reageren. Deze mail is mij niet bekent. Volgens de nieuwe telefonie wet van okt 2016 moeten contracten voor telefonie per maand opzegbaar zijn . Belcentrale lalt dit aan zijn laars en dreigt met hoge boetes! Schande dat zo’n bedrijf nog zijn bedrijf mag uitoefenen.

Wanneer mijn contract per 10-01-2017 wordt ontbonden

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 26 juli 2017 om 09:44 geantwoord

Beste meneer Heerdink,

Wij hebben een aantal keer telefonisch contact met u proberen op te nemen, helaas is dit niet gelukt. Wij gaan er dan ook vanuit dat u klacht is opgelost.

Indien dit niet het geval is horen wij graag van u.

Team Belcentrale

Heeft op 27 juli 2017 om 10:31 geantwoord

Belcentrale heeft mij nog nooit proberen te bellen! Ze hebben mijn telefoonnummer van de winkel en die is 6 dagen per week open. Nog nooit een telefoontje van ze gehad!
Het blijft een louche firma!!

Bericht van Belcentrale

3 weken geleden - Beste Meneer Heerdink, Wij hebben vandaag nogmaals gebeld, uw collega geeft aan dat u voor de komende 3 weken met vakantie bent. Fijne vakantie toewenst over 3 weken proberen wij het nog eens. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Heer082