Klacht: opzegging contract

op 26 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil overstappen naar kpn zowel het bellen als het internet met nummer behoud, omdat het een belangrijk nummer is voor onze klanten.
Ik dacht alles geregeld te hebben voor de overstap bij kpn. Ik werd later gebeld dat belcentrale het huidige contract nog niet op kan zeggen vanwege een zakelijk contract??? Ik heb het contract een jaar gelden overgenomen van de vorige eigenaar. en nu wil ik daar graag weg omdat ze te duur zijn

Gewenste Oplossing:

asl ik over kan stappen naar kpn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kees2409