Klacht: opzegging abonnement/inschrijving binnen de afloopdatum!!

op 07 oktober 2011 over b2.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

abonnemnt opgezecht middels hun uitschrijvings formulier; opzegging lidmaatschap!!

Formulier ingevuld en uitgeprint.
formulier volgens de uitleg naar hun toe gefaxt!!
Nood>>>> formulier komt niet aan doordat lijn constand bezet of storing geeft!!!
Faxen is dus in zijn geheel niet mogelijk!!
oké… proberen te bellen tuuut tuuut tuuut tuuut tuuut…etc.!!!
“BOINJOUR” tuuut tuuuut tuuut etc.!!!!!

Opzegging per persoonlijke 2mailbericht gestuurd naar hun klanten service!!!!
dan krijg je hierna een berichtje in je mailbox met de mededeling>>> dat opzeggen niet mogelijk is via een @mail!!!!

Dan maar weer een bericht naar de klantenservice gestuurd.
Oké… bericht terug…met de tekst en uitleeg hoe ik uit moet schrijven!!
Dat hele menu en circus doorgelopen (voor een 3tal keren!!)
steeds kom je maar weer uit in één en hetzelfde scherm, met de vermelding>>> U wild uw profiel wissen? dit is alleen mogelijk als u uw Premium lidmaatschap heeft opgezegd!

Beste medewerker, ik probeer het nu nog netjes te zeggen maar……GODVERDOMME d at laatste probeer ik nu al een aantal dagen achter elkaar voor elkaar te krijgen.
Het begint mij nu toch echt te frustreren.

Beste KLACHT.NL doe hier aub iets aan!!!
We worden met zijn allen behoorlijk in onze reed geneukt door dit soort practijken van lest en bedrog!!
be2… bedankt mmaar eens en nooooit meer!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Uitschrijving en einde abonement!!!!!
Uitschrijving per 05-10-2011 jl.!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door klachtb2