Klacht: opzegging abonnement onmogelijk

op 18 februari 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Mijn lidmaatschap zou beeindigd moeten zijn op 15-11-2014, toch wordt er nog maandelijks geld van mijn rekening gehaald. En wordt er beweerd dat het lidmaatschap beeindigd is. Er is geen mogelijkheid om dit te doen.

Als de bedragen tot die tijd terugzijn gestort. vanaf die datum Dat zijn 14 maanden maal 19,95.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Van den Berg, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Daveleonard