Klacht: Opzegging abonnement.

op 16 februari 2018 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik probeer in te loggen om mijn abonnement op te kunnen zeggen, maar ben mijn wachtwoord vergeten. Twee keer al een verzoek gestuurd om een nieuw wachtwoord te gebruiken om wel in te kunnen loggen. Maar kreeg 2 keer een email met hetzelde antwoord dat ik op de site moet gaan om in te loggen en om af te melden. Hoe kan ik op de site gaan als ik geen nieuw wachtwoord heb om opnieuw in te loggen.

Als ik een nieuw wachtwoord kan gebruiken om weer in te kunnen loggen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 16 februari 2018 om 16:00 geantwoord

Beste Barbara,

Je hebt ons inderdaad benaderd over het instellen van een nieuw wachtwoord. Wij hebben je echter niet geadviseerd om in te loggen. Dit lukt namelijk niet zonder wachtwoord.

Wij hebben je geadviseerd om de optie \"Wachtwoord Vergeten\" te gebruiken zodat je via je mail een nieuw wachtwoord kunt instellen. Hier hoef je niet voor ingelogd te zijn.

Wij willen je dan ook vragen om je klacht te verwijderen omdat je dit nu baseert op een advies die je niet gekregen hebt.

Je kunt immers zelf op Wachtwoord Vergeten klikken en je mail adres invullen.

Team Huurstunt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Beveron