Klacht: Opzegging abonnement.

op 16 februari 2018 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer in te loggen om mijn abonnement op te kunnen zeggen, maar ben mijn wachtwoord vergeten. Twee keer al een verzoek gestuurd om een nieuw wachtwoord te gebruiken om wel in te kunnen loggen. Maar kreeg 2 keer een email met hetzelde antwoord dat ik op de site moet gaan om in te loggen en om af te melden. Hoe kan ik op de site gaan als ik geen nieuw wachtwoord heb om opnieuw in te loggen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuw wachtwoord kan gebruiken om weer in te kunnen loggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 16 februari 2018 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Barbara,

Je hebt ons inderdaad benaderd over het instellen van een nieuw wachtwoord. Wij hebben je echter niet geadviseerd om in te loggen. Dit lukt namelijk niet zonder wachtwoord.

Wij hebben je geadviseerd om de optie \"Wachtwoord Vergeten\" te gebruiken zodat je via je mail een nieuw wachtwoord kunt instellen. Hier hoef je niet voor ingelogd te zijn.

Wij willen je dan ook vragen om je klacht te verwijderen omdat je dit nu baseert op een advies die je niet gekregen hebt.

Je kunt immers zelf op Wachtwoord Vergeten klikken en je mail adres invullen.

Met vriendelijke groet,

Team Huurstunt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Beveron