Klacht: opzegging

op 12 oktober 2011 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Gold Card

Heeft op 13 oktober 2011 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Zoetebier,

Langs deze weg moet ik u mede delen dat er op de algemene voorwaarden geen uitzonderingen worden gemaakt. U dient dus uw verzendbewijs door te mailen naar verkoop@hotelgoldcard.info
Na ontvangst zullen wij overgaan tot het alsnog opzeggen van uw abonnement en de daarmee gepaard gaande restitutie van de jaarbijdrage. Indien u niet beschikt over een verzendbewijs, raadt ik u aan om de opzegging aangetekend te richten aan;
Hotelgoldcard
Postbus 113
3958 ZV Amerongen

Wij zullen dan na ontvangst uw abonnement opzeggen per eerstvolgende verlengingsdatum.
Met vriendelijke groet,

Bas van der Heuvel

Alle klachten die gemeld zijn door piero