Klacht: Opzegging

op 11 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Misleiding opzeggen via de site ga consumentenbond inschakkelen inverband na formulier ingevuld te hebben staar er bedankt maar na verse afrollen staat er hier en dan stuurt hij hem pas door na 6 maanden proberen op te zeggen die hun zelfs na tel contact niet mededelen eindelijk er achter gekomen

Gewenste Oplossing:

De 2 nummers stop zetten met terug werkende kracht feb zo niet zorg ik voor zoveel negatiefe socialemedia dat een ieder weer dat simpel niet simpel is maar een drama. en ja de reclame klopt bel je schoor na de klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kimp