Klacht: Opzegging

op 11 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Misleiding opzeggen via de site ga consumentenbond inschakkelen inverband na formulier ingevuld te hebben staar er bedankt maar na verse afrollen staat er hier en dan stuurt hij hem pas door na 6 maanden proberen op te zeggen die hun zelfs na tel contact niet mededelen eindelijk er achter gekomen

De 2 nummers stop zetten met terug werkende kracht feb zo niet zorg ik voor zoveel negatiefe socialemedia dat een ieder weer dat simpel niet simpel is maar een drama. en ja de reclame klopt bel je schoor na de klantenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:48 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kimp