Klacht: Opzegging

op 11 mei 2020 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, ik heb al eerder aangegeven dat geen afschrift van jullie accepteer voor wie dan ook, in principe ben ik lid van Usenet en niet van jullie, dus daarom blokkeer ik elke keer mijn nummer voor jullie. En ga het regelen met de bank dat jullie rekening niet meer welkom is op mijn rekening nummer. Hoop dat jullie hier begrip voor hebben en verblijf met vriendelijke groet. Johan ter Haar.

Gewenste Oplossing:

Als jullie niet meer van mijn rekening geld afhalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan ter Haar