Klacht: opzegging 4G contract

op 27 december 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Beste lezer, Hierbij wil ik graag een klacht indienen over belcentrale.
Gisteren is er een monteur geweest om onze telefoons te vernieuwen deze moeten aangesloten worden via internet omdat de ADSL lijn gaat stoppen. na gekeken te hebben zij de monteur dat onze internet te traag is waardoor hij zei om een 4G aansluiting te doen Oke is goed zei super dan hoeven wij geen glasvezel aansluiting te doen kost weer wat minder. Gisteren nog even besproken te hebben met het gezin zeiden wij tegen mekaar ja 4G is goed maar wat is het mb verbruik??. Dat wist ik op dat moment niet. Dus vanmorgen aan de telefoon gehangen en belcentrale opgebeld, het hele verhaal uitgelegd. En de jongen zei nee het is niet voor het internet maar voor de telefoonbereik om die te optimaliseren. Waarbij ik zei o oke nou dat wist ik dus niet dat is niet wat de monteur heeft gezegd tegen mij. Dus wil ik hierbij het contact die ik getekend hebt opzeggen. Waardoor er werd gezegd dat ik er aan vast zit omdat ik een koop op afstand heb gedaan??. Het is toch wettelijk dat een ondernemer 8 dagen bedenktijd hebt. Ik heb een eerdere klacht gelezen en die zei dat hun 7 dagen opzegtermijn hanteren. dus ik weet het nu even niet meer. Ik heb hierbij graag even wat hulp bij nodig.
PS:Als bijlage een afbeelding van een eerdere klacht waarvan ik de opzegtermijn hebt gezien.
Mvg karin

Als het contract van 4G aansluiting is beëindigd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door flevotin