Klacht: opzegging

op 14 juli 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er was afgesproken voor 33 euro per mnd voor 3 jaar, maar met 3mnd kwam 2,30 bij dat was niet de afspraak daarom heb ik het opgezegd maar moet wel betalen voor 3 jaar

Gewenste Oplossing:

de afspraak was verbroken, dus ik betaal ook niet voor 3 jaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Belcentrale

1 maand geleden - Goedemorgen heer/mevrouw Holsappel, We zullen contact met u opnemen en de afspraken nog eens bekijken, uiteraard dienen wij ons wel aan deze afspraak te houden. U hoort spoedig van ons! Vriendelijke groet, Team Belcentrale

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 26 juli 2017 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Holsappel,

Wij hebben elkaar vandaag telefonisch gesproken en betreuren uw klacht.

Gelukkig zijn wij na het bespreken van uw klacht tot een gezamenlijke oplossing gekomen.

Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te zijn.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door holsappel