Klacht: opzegging

op 10 juli 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

ik probeer al maanden op te zeggen bij huurstunt en dit schijn niet te lukken.moet op een knop drukken ?? maar zie geen mail binnenkomen .
heb het idee dat men dit bewust doet .
men vertikt het om op te heffen .

opzegging met terug werkende kracht .en credit nota van Directpay of hun klant !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 10 juli 2017 om 14:58 geantwoord

Beste Waldo,

We hebben meerdere malen contact met elkaar gehad en wij hebben u uitgelegd wat er precies gaande is en wat u moet doen om uw Premium Account op te zeggen.

U geeft nu in deze klacht aan dat u de mails niet ontvangt terwijl u in de communicatie naar ons toe verteld dat u die wel ontvangen heeft en zelfs gebruik zou hebben.

Wij hebben u geadviseerd om een brief op te sturen betreffende uw opzegging als dit echt niet voor u werkt omdat wij geen Premium Accounts opzeggen.

Alleen de eigenaar van het account kan dit doen door op de knop in de mail te drukken. Dit is een extra veiligheid voor de eigenaar en wijken wij niet vanaf.

Nogmaals adviseer ik u om een brief te sturen zodat we u kunnen helpen.

Het is verder uw eigen verantwoording om uw Premium Account op te zeggen en de methodes hiervoor te gebruiken. U heeft dit na kunnen lezen op de website Huurstunt.nl en de Algemene Voorwaarden.

U heeft zelf het Premium Account niet volledig opgezegd en hierom gaan wij u geen credit nota aanbieden of een opzegging met terugwerkende kracht instellen.

Tevens willen wij u vragen om uw klacht te verwijderen omdat u ons in een negatief daglicht stelt terwijl u zelf de opzegging niet voltooid en hier met een ander verhaal aankomt dan bij ons in de communicatie.

Alle klachten die gemeld zijn door lionel@pris16