Klacht: opzegging

op 11 mei 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Het lukt me gewoon niet op te zeggen. Graag hulp hierbij..€19.90 is voor mij niet meer te doen.

Wanneer de opzegging correct in is gegaan en geaccepteerd

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Smith

5 maanden geleden - HET IS ZO ONDUIDELIJK AANGEGEVEN WAAR EN HOE JE KUNT OPZEGGEN.EEN LOTGENOOT NOEMDE ZE ZELFS OPLICHTERS. ZOVER WIL IK NIET GAAN...MAAR MIJN GEVOEL IN DEZE SMELT WEL SAMEN MET BOVEN GENOEMDE.EN HET TE BETALEN BEDRAG WORDT NOGSTEEDS AFGEBOEKT!!!!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:29 geantwoord

Beste Leonne,

Vervelend om te vernemen dat u op de website niet heeft kunnen vinden hoe u het Premium Account kunt opzeggen.

Wanneer u op Huurstunt.nl bent kunt u onder Veelgestelde Vragen het antwoord vinden en wanneer u bent inlogt op de website kunt u zelfs de knop \"Premium Account Verwijderen\" vinden onderaan uw gegevens.

Ik plaats hieronder graag de stappen voor u zodat u alsnog kunt opzeggen:

Stap 1: Log in op uw account. Gebruik hiervoor het e-mailadres waarop u zich heeft geregistreerd voor een Premium Account. Ga naar de knop \"Mijn gegevens\".
Stap 2: Klik vervolgens op \"Premium Account beëindigen\". Ga nu naar de inbox van uw e-mail.
Stap 3: U heeft een e-mail ontvangen van Huurstunt. In deze e-mail vindt u een link. Klik op deze link om uw uitschrijving definitief te maken.
Stap 4: U ontvangt opnieuw een e-mail ter bevestiging van uw uitschrijving. Hiermee hoeft u niets te doen.

Wij willen u vragen om uw klacht te verwijderen omdat u nu het Premium Account kunt opzeggen en omdat het antwoord duidelijk op de website te vinden is op meerdere plekken.

Petra
Huurstunt.nl