Klacht: Opzegging

op 03 oktober 2016 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via deze weg wil ik het contract wat 30-9-2016 getekend is opzeggen/beëindigen.

Graag ontvang ik een bevestiging van deze opzegging van u.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik een bevestiging van deze opzegging van u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

Bericht van MKB Clickservice

1 maand geleden - Beste Michael555, Wij hebben uw annulering ontvangen. De afdeling administratie heeft uw aanvraag in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, MKB ClickService

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 03 oktober 2016 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michael555,

Uw overeenkomst is definitief geannuleerd. De afdeling administratie heeft u een bevestiging gestuurd.

Met vriendelijke groet,

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door Michael555