Klacht: Opzegging

op 27 mei 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Klacht nr 1: het niet leveren van het product.

Nr2: telefonisch contact niet mogelijk maar na intensieve speurtocht uiteindelijk via kvk inschrijving wel

Nr3: opzeggen is niet mogelijk zowel telefonisch als via internet!

Nr4: incasso die niet ingetrokken kan worden volgens huurstunt terwijl het incasso bureau aangeeft dat dit wel mogelijk is en op no cure no pay basis werkt.

Wanneer het abonnement en de daarmee gemoeide eventuele kosten zijn kwijtgescholden per 1 november 2015

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 06 juni 2016 om 15:09 geantwoord

Huurstunt heeft meneer verschillende malen geprobeerd te helpen en uit te leggen hoe het account opgezegd kan worden. Dit is ook kenbaar gemaakt aan meneer via de e-mail. Hieronder zal ik nogmaals uitleggen hoe u dit kunt doen:

Wat meneer hierboven zegt over het incassobureau is niet juist, deze kunnen pas stoppen met incasseren als meneer het account heeft opgezegd.

Heeft op 06 juni 2016 om 22:28 geantwoord

Bhuurstunt heeft geprobeerd te helpen het is hen echter niet gelukt om in te loggen op mijn account en het op te zeggen voor mij. Tot mijn grote verbazing is het opzeggen via de link mij vandaag gelukt doordat de link ineens wel werkte. Ik mocht overigens wel nog het volgende ontvangen: VOORWERK TEN AANZIEN VAN UITBRENGEN DAGVAARDING OP UW ADRES VOORTS DE VORDERING WORDT GEËFFECTUEERD MIDDELS BESLAGLEGGING OP ROERENDE EN ONROERENDE ZAKEN.

Geachte Dhr. Aliet,

Ten verzoeke van Billink B.V. inzake Huurstunt.nl, zaakdoende en wonende te Vries, te dezer zake woonplaats kiezende te 3065 DC Rotterdam, gemeente Rotterdam op het Centraal Invorderings Bureau, van welk kantoor door eiser(es) tot gemachtigde wordt gesteld en als zodanig zal optreden.

Dit is geen oplossing lijkt mij zo.

Bericht van Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Huurstunt heeft nimmer problemen ondervonden met het inloggen op het account van de heer Aliet. Wij hebben voor de heer Aliet gezorgd voor een gedeeltelijke uitschrijving. Het enige wat de heer Aliet diende te doen was het klikken op een link in een e-mail die gestuurd was naar het e-mailadres van de klant. Dit heeft de heer niet gedaan. Inmiddels heeft de heer Aliet zelf zijn Premium Account opgezegd en is de machtiging daarmee ontkracht. Vanaf het moment van de opzegging worden geen nieuwe facturen gestuurd.

Reactie van de melder van de klacht Dhr Aliet

11 maanden geleden - Op 26 november heb ik gemaild dat ik per direct wilde opzeggen dit was niet mogelijk mogelijk via de email was het antwoord en de link op de site werkte niet hiervan bent u telefonisch op de hoogte gesteld echter is hier nooit iets mee gedaan tot klacht .nl in beeld kwam. Op 6-6-2016 toen werkte de link pas. Als u in de hand heeft wanneer uw klant het account kan opzeggen en u weigert dit gezamenlijk te doen. Ik kan u niet betalen voor iets waar ik geen gebruik van wenste te maken. Nu u mij al bijna 7maanden niet in de gelegenheid heeft gesteld om via uw link op te zeggen en aangeeft dat u hiermee nog geen enkele klacht of ervaring heeft. Vraag ik u of alle klachten die er bij #radar en andere mediums zoals twitter en dergelijke geen weet van heeft?

Bericht van Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Ons eerste bericht van de heer Aliet was op 24 december. Hierin werd aangegeven dat de heer het Premium wilde opzeggen. Op 28 december hebben wij een uitleg gegeven over het doorgeven van een opzegging. Daarna hebben we pas op 11 mei een nieuw bericht ontvangen waarin werd gevraagd om contact voor het doorgeven van een opzegging. Om te zorgen dat de opzegging zou lukken is er een e-mail met daarin een link gestuurd naar de heer. De heer Aliet diende enkel op die link te klikken om de opzegging door te geven. Pas op 6 juni j.l. heeft de klant een succesvolle opzegging doorgegeven. De eerste melding waarbij de heer Aliet liet merken problemen te ondervinden met het opzeggen van zijn Premium Account was op 31 mei j.l.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Aliet